i'm back~~

Bismillahirrahmanirrahim...
Dah lama tak menulis kat blog ni..tak tau nk tulis ape sebenarnya..huhu..
to tell u the truth...sem ini adalah sangat sibuknye~~~ PERDANA, BKRS, karnival siswi UO, dinner sains bahan n macam2 lagi la.. tambah2 pula ngan projek PENILAIAN BAHAN. dapat tajuk yang gler bapak susah.. "LIGHT AIRCRAFT". Aku kena kaji ape bahan yang digunakan untuk dalam proses membuat light aircraft ni..tp masalahnye, benda ni bukan kocik ha.. wing,stabiliser,fuselage,roda,aileron..huish..x tercapai akalku..ngeng3.

Group aku terdiri dari 6 orang (aku,mai,ain,riyadh,ina,chi hong). Dan tadi perjumpaan kami yang ke 3. Tp hasilnya, masih menemui jalan buntu..blur2 agi sume org. n this is da sixth week.uhhu..runsing taw.. Supervisor plak susah nk jumpe. Tp kami tetap kna jugak cari masa nk jumpe dia. kami perlukan lebih spesifikasi untuk projek tu. Kalau dia memerlukan kami untuk kaji da whole aircraft tu..it will take at least 6 month..at least!! Ape2 pun, aku sebenarnya bersemangat nak buat projek ni, sbb bagi aku aircraft is sumthing interesting. But at da moment, kami kena jumpe supervisor dlu. Isnin ni i'Allah. Doa2la beliau ada kat bilik..huhu

p/s: doakan saye untuk projek 6 unit ni..^^

No comments: