~Semoga Bertabah~

Saya kuat!!
Saya kuat!!
Saya kuat~
Saya mesti kuat...

Tp..
saya perlu cari kekuatan tu kat mane..
Akan ade satu mase saya x jumpe kekuatan saya kt mane
that make me fall..fall..fall..
that make me wanna cry...

MySpace

MySpace

Ouh..hazierah~
awak xleh nangis..
xleh nangis..
xleh nangis...
membazir2~

Cuba cari sebab yang lebih baik tuk nangis~
Awak kan kuat..
bende2 kecik mane leh nangis..
sayang~huhu

MySpace
ok..ok.. xjadi nangis..xjadi..

MySpace
SEMANGAT!!
semangat..semangat...
datang la..
saya tak kuat..
saya perlu KUAT~
kuat harimau..hoho

Bertahan sikit...bertahan sikit je..
SAYA BOLEH...SAYA BOLEH!!
yosh...yosh!!



Semoga Bertabah~
MySpace

2 comments:

Anonymous said...

makan biskut TIGER kasik kuat! :D
apa pun jua masalah awk, semoga Hazierah kuat+tabah. Dengan Allah kita akan tenang. :)

Hazierah Wafiyyah said...

hahha..thanx.
sy mmg perlukan stok biskut tiger yg byk..ade sape2 nak support k?hehe