Hari Keluarga Sains Bahan 2010 (^_~)


Bismillahirrahmanirrahim

Tarikh: 7 Mac 2010 (8.30pg-5.30ptg)
Tempat: Bagan Lalang Beach Resort

Alhamdulillah...awal Mac yang lalu telah berlansung Hari Keluarga Sains Bahan 2010. Sangat best!!hehe... Program ini adalah diwajibkan kepada sume student sains bahan.. "DIWAJIBKAN"..
oohhh..pada awalnya cam..sangat berat ar nk g program ni..sbb banyak giler keje2 aku x tersetel ag... tp dengan terpaksenya aku bayar jgk yuran penyertaan ke program ni... Tapi, bile da dekat2 ngan tarikh program ni, tetibe aku excited lak nk g bagan lalang ni..da lama x g pantai sbnrnye..hehe.. lagi2 tarikh program kene2 plak ngan tarikh blackout kat UKM...hoho..
waa~~masanya memang kena..xyah aku susah2 nk pk nk buat ape bile da xde letrik ni.

Kul 8.30 kteorang sume gerak ke bagan lalang nek bas.. Ade la lam 70 orang yang ikot program ni..walaupun da dipaksa..tp hanya 70 berjaya dikumpul drp lbh krg 150..(boleh la tu).. and mostly dak chinese x pegi pon program ni kecuali yg jd AJK program...tapi aku x kisah pon..dorang datang ke tak...yang penting aku datang program ni sebab nk melepasakn segala2nya..huhu...da lame x seronok2..duk je kat hostel tu..release tension dengan memerhati keindahan alam =)..

Pantai bagan lalang ni xde la cantik pon...kotor ar bg aku..dah ar time aku g tu air x pasang..xleh dgr bunyi ombak..tp xpe...suasana pantai tu masih ade..heehe..boleh ar..men2 pasir.. janji aku enjoy wif them my beloved frenz(^_~)

Antara xtvt yang aku buat kat sane..men futsal..baling selipar...buat istana pasir pastu sukaneka spt biasa...xtvt cam bese je..tp aku mmg main pulun abes ar..huhu...bile ag nk ade chance main2 camni...ngeh3..



ni grup member aku...blkg:a.k,farah,madi.. dpn:farra,william

membina istana pasir...wuhuu~~grup kami yg mng!! *bangga seyh..hehehe*

men baling selipar...ni grup 5-->dorang ni mng tipis ngan grup aku..hoho

aku lagi tinggi daari aney....^_^

me n da geng!!..
time kasih pakcik bas bwk kami dtg cni...

kesimpulannye..bagi aku prog ni sgt berjaya..ikatan ukhwah antara kami bertambah kuat..ade yg eku mmg sblm ni cakap sepatah je...after program ni bertambah ke 2 3 patah..huhu..tahniah korang sume ajk2 yg berjaya buat prog ni menjadi spt yg dirancang.. Tapi perlu diingat segala yang dah berlaku takkan berlaku tanpa kehendakNYA^_^..
Alhamdulillahhi rabbil alamin~~

No comments: